poniedziałek, 15 września 2014

Miłośc ♥





- chciałabym być truskawką. !
- a dlaczego akurat truskawką.?
- bo kiedyś powiedziałeś że uwielbiasz truskawki. ! <3.




".. Póki Miłość Jest Powieścią, Jesteś Treścią Jej .." ;*



- kocham Cię - gdy patrzysz na mnie
- kocham Cię - gdy mówisz do mnie
- kocham Cię - gdy mnie czule całujesz
- kocham Cię - za to, że tak mnie rozumiesz
- kocham Cię - bo ze mną wytrzymujesz
- kocham Cię - od tak - po prostu...

 
 


 Ej! Ty! Oddawaj moje serce złodzieju... ! ;*



 Czas płynie , świat się zmienia , ja Cię kocham bez wytchnienia <3





 Wszystkie szare dni zmieniasz właśnie Ty <3






W siebie tak wpatrzenii . ! W sobiie zakochanii ! <33




Weź parasol i orzechową Milkę - podbijemy skarbie świat ;** 



Nie kocham Cię za to kim jesteś,ale za to JAKI jesteś ,kiedy przebywam z tobą <3 






 Mów szep­tem, jeśli mówisz o miłości.





-Jak pwoiedzieć ,że ją kocham?
-Poprostu to zrób!
-A mogę spróbować  na tobie?
-Jasne
-Kocham Cię <3
-Świetnie!Teraz idź im u to powiedz .
-Właśnie powiedziałam ;*




Nie mów nic!>.< Kocha się za nic.!Nie is­tnieje żaden powód do miłości.



I nagle uświadamiasz sobie , że On jest w tym wszystkim najważniejszy . 




Ej ty dupku mój , wiesz ze jesteś dla mnie najważniejszy ?



Tak . Jestem pieprzoną zazdrośnicą . ale to dlatego , że tyle dla mnie znaczysz  <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz