środa, 17 września 2014

Szczęście

Kiedy byłam w podstawówce, kazano napisać kim będę gdy dorosnę.
Napisałam więc 'Szczęśliwa'. Powiedzieli, że nie zrozumiałam o co chodziło w zadaniu.
Ja odpowiedziałam, że nie zrozumieli o co chodzi w życiu.



Pieniądze szczęścia nie dają. Ale za pieniądze można kupić żelki, a wtedy już całkiem blisko do szczęścia.♥
 

-Widzisz?
-Ale co?
-Szczęście ucieka.
- To je goń <3 



-Uśmiech jest dla ludzi szczęśliwych.
-I tu się mylisz.
Bo właśnie uśmiech daje szczęście.
Spróbuj się uśmiechnąć , to zobaczysz...! ;* 


Ej prześlesz mi szczęście przez bluetooth? ♥ 



- Która godzina?
- Szczęśliwi czasu nie liczą.
- A jesteś szczęśliwa?
- Jest osiem po jedenastej. 



Szczęście to "coś", co każdy może poczuć, choć przez chwilę, w swoim życiu :) 


Nie trzeba mieć 4 listnej koniczynki, aby szczęście do nas przyszło. 


Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży gdy się ją dzieli. ;*


 Moje szczęście ma ok. 180 cm wzrostu i niebieskie oczka. ♥ 


Jesteś moją własną definicją szczęścia. ;* 


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają <3


Pieniądze szczęścia nie dają. Dopiero zakupy ;D

Zawsze się cieszę, bo cieszę się, że żyję! 


Podobno szczęściem można się zarazić jak chorobą. Ale jakoś nigdy nie widać epidemii. 


-kkkoooccchhhaaammm cciieee...
- Co ?
- Nie nic, klawiaturę czyszczę ...


 
- Chcesz gumę orbit?
- tak
- w listkach?
- nie w gałęziach  ;D



- Kto jest nienormalny ten niech wstanie ! Ty ? Czemu wstałaś ?
- Bo, głupio mi było, że tak sam stoisz. :D 


 
- Ko..
- Co ko ?
- Ko.. ko..
- Kochasz mnie ?
- Kota czy nakarmiłeś, idioto. xD 




- Tyy ufo leci! xDD
- Co ty gadasz xD To jest samolot ;DD
- A ja myślałam, że to stykające się świetliki xDD
- Myślałaś ; DD a to już coś ;]]
- Noo ;P 



- Kim jesteś .?
- Architektem twoich snów . Projektantem uśmiechu . Wynalazcą szczęścia .! 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz